Blog Ale Uto

Jangan Sampai Membutohkan Diri Sendiri

Komen Wak Doyok Isu Lucahnya di Instagram Kilafairy



" Saya sudah serik. Tak sangka pula gurauan itu disalah tafsirkan oleh orang lain " kata selebriti dan ikon fesyen Wak Doyok berhubung dengan cemuhan pengikutnya yang menggelarkan dirinya gila seks dan tidak bermoral  berikutan komen berbaur seksual di instagram Kila Fairy.

Wak Doyok atau nama sebenarnya Mohd Azwan Md Nor,36 berkata kecaman daripada pengikutnya di sosial media perkara mengejutkan  kerana niatnya hanya untuk bergurau ketika memberi komen pada gambar Kilafairy

"Padahal saya hanya bergurau komen macam itu pada gambar kila seperti gurauan seorang antara kawan. Tak sangka pula segelintir pihak salah anggap dan menjadikan ia masalah besar"

"Sedangkan anatara saya dan Kila memang kami tahu itu hanya usikan kawan. Tapi bila dan jadi isu saya kena akur dengan kedudukans saya sebagai ikon Masyarakat dan saya terima teguran orang dengan hati yang terbuka.

Artikal Berkaitan : Wak Doyok Komen Gambar Kilafairy berbaur lucah
0 Kaki Cili Padi "Komen Wak Doyok Isu Lucahnya di Instagram Kilafairy"

 
Copyright © 2014 Blog Ale Uto - All Rights Reserved
Template By Catatan Info