Blog Ale Uto

Jangan Sampai Membutohkan Diri Sendiri

TERKINI :: Video GAY pelakon lelaki melayu popular Cetus Konterversi



Gua betul-betul terkejut bila tengok video ni beb.. Tak sangka pulak si Remy tu boleh berlakon dalam video macam ni..

Memang video ni tergolong dalam kategori GAY Terlampau beb.. Dah la tajuk cerita 'comolot'.., nasib baik tak ada adegan bercomolot tu dalam video ni..

Yang paling tak boleh blah.., siap ada adegan mandi sambil berpeluk-peluk sesama jantan.. Lepas tu selit pulak adegan berpegangan tangan sambil kat bawah ada Tag Line "Berahi tidak memiliki sempadan".. Yuckssss!!!

Memang macam gampang!!!! Gua tak tahu untuk apa video ni dihasilkan.. Dan yang paling gua heran, terdesak sangat ke si Remy sampai video GAY macam ni pun dia boleh layan...?

Apapun.., confirm Anwar suka benda-benda macam ni.. Tak percaya? Tanya Mat Sabu.. Hahahahaha...





0 Kaki Cili Padi "TERKINI :: Video GAY pelakon lelaki melayu popular Cetus Konterversi"

 
Copyright © 2014 Blog Ale Uto - All Rights Reserved
Template By Catatan Info