Blog Ale Uto

Jangan Sampai Membutohkan Diri Sendiri

Perghh! Perangai Pelik Awek Semasa Berjalan Dengan Boyfriend


MAK OI ! Korang pasti terkejut kan bila nampak perbuatan awek ni? ada ke patut buat macam tu ? hahaha. Siap buat depan orang ramai pula tu. Mungkin sakit kot awek ni. Yang lelaki pun duk layan je perbuatan awek ni. Dah sayang nak buat macam mana. hahaha

 Apa kejadahnya awek ni garu bontot boyfriend dia? Adakah awek ni suka korek-korek cium? Hahahaha. Just kidding. Tapi memang tak patutla buat macam ini depan public. Agak-agak la kan? Sebab itu gambar mereka telah diambil oleh seseorang yang berada di belakang mereka dan perbuatan ini memang sangat pelik dan aneh serta janggal bagi kebanyakan orang. Lu pikir lah sendiri.



0 Kaki Cili Padi "Perghh! Perangai Pelik Awek Semasa Berjalan Dengan Boyfriend"

 
Copyright © 2014 Blog Ale Uto - All Rights Reserved
Template By Catatan Info