Blog Ale Uto

Jangan Sampai Membutohkan Diri Sendiri

MURAI.COM MINTA MAAF ARTIKEL BUNUH DIRI AMYLEA!!!

Assalamualaikum......

#Ramai betul yang mengecam bekas pelajar AF3 ni bila
beberapa hari lepas keluar satu artikel yang mengatakan dia pernah mencedera kan dirinya
hanya sebab tak cantik.....




Nota : Klik Pada Gambar Untuk Besarkan 




#nampak ??ayah dia sendiri dah marah..kalau saya pun saya marah benda macam ni keluar..kan??
macam tak bagi didikan agama pulak....
Rupa2 nya artikel tu tak betul pun....
Pihak Murai.com siap minta maaf lagi.....




#Aik..macam ni pun boleh???
wartawan pun main tulis je ye..tak keluar apa2 dari mulut artis....
pun boleh tulis ke??



#Ha..yang dok mengutuk Amylea ni cepat2 la minta maaf ye....
Sebab dah dia kata kat situ

> "saya akan memaafkan yg mana yang memohon maaf.."

makna kata yang tak minta maaf lagi tu pandai2 la korang ye......



Dia atas ni petikan dalam artikel asal  tersebut...
nampak gayanya wartawan pun dah tak boleh percaya sekarang nih..ehhehe..

0 Kaki Cili Padi "MURAI.COM MINTA MAAF ARTIKEL BUNUH DIRI AMYLEA!!!"

 
Copyright © 2014 Blog Ale Uto - All Rights Reserved
Template By Catatan Info