Blog Ale Uto

Jangan Sampai Membutohkan Diri Sendiri

Juliana Evans dimaki peminat tayang lurah Dada di instagram



Hangat-hangat tahi ayam, mungkin tu peribahasa yang sesuai diberikan kepada pelakon Juliana Evans.. Sebab apa Miss A cakap macam tu, ni hah puncanya.. Korang boleh tengok sendiri gam#bar menerusi laman Instagramnya..

Dulu bukan main keluarkan kenyataan kalau dapat tawaran lakonan dari Hollywood dia kenakan syarat ketat iaitu tak nak ambil adegan berbogel dan bercium.. Nampaknya semua tu tak boleh bertahan lama.., gambar yang dimuatnaik oleh Juliana ni pun Miss A tengok dah macam separuh bogel..



Apa motif tunjuk lurah dada tu Juliana? S#eksi sangat ke? Memang dah nampak terikut trend selebriti Hollywood dah ni.. Awak tu orang melayu, penuh adat sopan.. Pakai macam ni dah macam tak ada maruah je.. haha

1 Kaki Cili Padi "Juliana Evans dimaki peminat tayang lurah Dada di instagram"

mampos la kau miss A bodoh

 
Copyright © 2014 Blog Ale Uto - All Rights Reserved
Template By Catatan Info