Blog Ale Uto

Jangan Sampai Membutohkan Diri Sendiri

Gambar Datuk K Baring Berbantalkan Paha Gebu Dato Siti Nurhaliza

Nampaknya jalinan cinta antara penyanyi tersohor tanah air, Dato’ Siti Nurhaliza dan suaminya, Dato’ K memang tetap utuh seperti di awal perkahwinan mereka.
Baru sahaja menyambut ulangtahun perkahwinan mereka ke-8 pada Ogos yang lalu, sekeping foto Dato’ K bermanja dengan Dato’ Siti jadi tumpuan peminat. Sila jangan jealous ya dengan keintiman pasangan favourite ramai ni.
Mana taknya, Dato’ K siap baring berbantalkan peha Dato’ Siti lagi tau! Sweet!Amboi! Bila tengok foto mereka berdua ni rasa macam lebih teruja pula nak kahwin cepat-cepat. Seronok bila ada tempat nak bermanja macam ni kan.
Bagaimanapun, ada juga yang tak berapa berkenan dengan foto yang dimuat naik oleh Dato’ Siti tu. Katanya macam nak menunjuk-nunjuk kebahagiaan pula.Ha.. dek kerana komen tersebut, peminat Dato’ Siti pun apa lagi, teruslah berdebat mempertahankan idola mereka.
Yelah, takkan nak share foto dengan suami pun salah kan? Bukannya censored part pun!Tak dapat dinafikan, semua orang ada pendapat masing-masing kan. Apapun kan lebih bagus jika kita doakan kebahagiaan pasangan ini daripada asyik mahu mencari salah mereka. Betul tak? Tulisan artikel milik penuh Portal Ohbulan
0 Kaki Cili Padi "Gambar Datuk K Baring Berbantalkan Paha Gebu Dato Siti Nurhaliza"

 
Copyright © 2014 Blog Ale Uto - All Rights Reserved
Template By Catatan Info