Blog Ale Uto

Jangan Sampai Membutohkan Diri Sendiri

Amar Baharin sentap dapat gambar ini dari peminat


Kenyataan Amar Baharin kali ni memang betul-betul buat Miss A terkejut, mungkin inilah perkara yang perlu dihadapi oleh selebriti kacak dan digilai ramai peminat.. Amar dedahkan dia sering mendapat gambar, mesej lucah dan tak senonoh peminat-peminatnya di laman sosial..

Nasiblah Amar ni pulak jenis yang tak layan perkara tak senonoh tu, kalau ada selebriti yang jenis melayan jugak peminat yang macam ni.. alamatnya syok la selebriti tu, bayangkan peminat selebriti bukan sorang dua, ramai beb! Mahu ramai yang suka hantar gambar dan mesej lucah hari-hari seronok sangat lah artis tu melayan..

Bagi Amar pulak dia tak pernah melayan setiap peminat yang suka hantar perkara bukan-bukan ni, dia ambil keputusan ‘block’ je pengikut macam ni.. Takot tak ‘block’ makin menjadi-jadi orang macam ni..

“Ramai peminat yang hantar gambar yang bukan-bukan dan ajak saya buat perkara tidak senonoh. Biasanya saya block mereka supaya tidak timbul perkara lebih teruk”

“Gangguan negatif itu hanya bilangan kecil jika dibandingkan dengan peminat-peminat saya yang banyak menyokong kerjaya saya selama ini,” katanya..

Baguslah tindakan yang diambil Amar tu.., biasalah tu Amar ni pulak kacak.. Wanita mana yang tak tergoda.. Jangan kata wanita, tah-tah laki pun ada jugak hantar gambar dan mesej lucah pada Amar.. Muka Amar pun jambu je.., mesti lelaki pun tergoda.. haha.
0 Kaki Cili Padi "Amar Baharin sentap dapat gambar ini dari peminat"

 
Copyright © 2014 Blog Ale Uto - All Rights Reserved
Template By Catatan Info