Blog Ale Uto

Jangan Sampai Membutohkan Diri Sendiri

ABBY ABADI DEDAH PAKWE BARU LAGI??

Rupanya Ustazah Abby Abadi ni dalam duk kecoh menegur isu agama, dia ni sedang bercinta dengan seorang ustaz yang agak kacak.. Nak cari pengganti baru la tu.., tak silap Miss A, dia pun dah bercerai dengan bekas suami pada pertengahan tahun lalu.....

Sebelum ni ada jugak dengar desas-desus Abby sedang bercinta.. Tapi tak tahu pulak gerangan lelaki tu ialah ustaz.. Cepat jugak Abby dapat pengganti kan? Boleh jadi keluarga Ustaz dan Ustazah la lepas ni.....

Miss A dapat tahu Ustaz tu memang serius dengan Abby dan meracang nak memperisterikan Abby tak lama lagi.., benda yang baik memang harus dipercepatkan.. Tak manis pulak kalau orang tengok.., ..nampak gayanya macam mereka ni dah lama kenal.. lelaki tu pun mesra je dengan anak-anak Abby....

Iyalah, nak mengorat mak kena lah pikat hati anak-anaknya sama.. Nanti anak-anak tak suka, memang tak menjadi la nak kahwin dengan mak diorang.. Jom kita layan gambar mereka bersama.....
0 Kaki Cili Padi "ABBY ABADI DEDAH PAKWE BARU LAGI??"

 
Copyright © 2014 Blog Ale Uto - All Rights Reserved
Template By Catatan Info