Blog Ale Uto

Jangan Sampai Membutohkan Diri Sendiri

Anak Rita Rudaini Masuk Hospitala

Screen Shot 2015-01-21 at 00.01.02
Risau juga kami melihat foto yang dikongsikan Rita Rudaini di Instagram yang menunjukkan anak keduanya berlumuran darah di hidung.
Disebabkan terlampau risau kerana hidung anaknya yang bernama Airit Rafqa Arjuna berdarah selama dua hari, Rita bertindak membawa anaknya itu ke hospital dan terus ditahan wad.

Saluran Darah Koyak & Bengkak

Sekali baca macam perkara serius, kan? Tapi Alhamdulillah selepas bertemu doktor pakar, keadaan anak kedua Rita tak merbahaya. Apa yang kelakar, doktor mengatakan kemungkinan anaknya mengorek hidung sampai terluka. Buat suspen je, lol!
Pic 1 tu hidung adik mok asyik berdarah je,byk plak tu smpai menitik2..2hari bgn tido asyik berdarah n 6x dlm 1hari,,risau gila mommy..trus bwk g hospital…dgn batuk lg(jangkit kt mommy ????) dan ryan pon sama batuk..trus dua2 kena tahan…slps da jumpadgn doc pakar hidung,so dpt tau saluran darah dlm hidung dik mok koyak skit dan bengkak…doc ckp kemungkinan dia korek hidung smpai luka saluran darah tu…mmm yee..mommy tau laa lubang hidung adik bulat dan besar tp xyah la beria sgt melombong tu..masalahnya adik ni klau nk korek hidung,dia akan menyorok kt bwh meja atau mana2 tempat tersorok..klau senyap sunyi dok sorok tu tau laa dia tgh korek hidung dia ???? tp xsangka plak smpai naik syehh! Alhamdulillah da tau puncanya dan doc ckp xmerbahaya…so tggu next chekup la nk tau result serombong adik mok…xpaa adik..lubang hidung adik tetap mnjadi pujaan hati mommy…abg ryan pon kesian batuk teruk..so kami bertiga ni klau mlm memang batuk berjemaah,riuh rendah bilik ?? kita org….kt wad kanak2 ni klau ada ryanarjuna mmg bising,dan yg paling penting kedai news kt bwh tu gumbira klau tgk muka dorg ????????(laku hotwheel) pic bwh tu aktiviti santai dorg,yg sorg tgk tv mkn candy smbil silang kaki,yg sorg asyik buat math kt ipad dia (pastu tanya mommy plak jwpan ???????????? aduhh memg meleleh peluk ketiak mommy laa klau tanya psl matematik!!! ) tp dorg ble dok diam mcm tu sekejap jerrrhhh ???????? mmm sakit mcm xsakit….apa mommy mkn ye masa pregnant dorg dulu ek????? mmm bukan salah ibu mengandung ???????? apa2 pon MOMMY LOVE U SO MUCH!! Tq nurse2 n doc yg mnjaga ryanarjuna dgn baik skali ????
A photo posted by rita rudaini (@ritrud727) on

Terharu lihat anak sulung Rita pandai bertanggungjawab

Tapi kesian juga kepada Rita apabila kedua-dua anaknya ditahan wad pada waktu yang sama. Iyalah, nak berulang-alik ke sana ke mari menguruskan segala hal dan dalam masa yang sama nak menjaga anak yang sakit memang bukan kerja senang. Nasib baik anak Rita yang sulung, Rayyan sangat bertanggungjawab. Terharu kami bila lihat si abang mengurut kaki mommynya walaupun dia sendiri tak berapa sihat. Kecil-kecil lagi dah sweet!

Kami doakan agar Rayyan dan Arjuna lekas sembuh dan boleh pergi ke sekolah seperti biasa. Semoga mommy hot ini terus tabah membesarkan anak-anaknya. Jyeah!
0 Kaki Cili Padi "Anak Rita Rudaini Masuk Hospitala"

 
Copyright © 2014 Blog Ale Uto - All Rights Reserved
Template By Catatan Info